شما در قسمت سوالات متداول می توانید به پاسخ های کوتاه و کاربردی دست یابید.

 

سوالات متداول نرم افزار مودم من

 

 

۱)نرم افزار مودم من بر روی چه دستگاه هایی نصب میشود؟

  • بر روی گوشی اندروید
  • بر روی گوشی اپل(به زودی)
  • بر روی گوشی ویندوز(به زودی)

۲) با داشتن دو مودم lh92  و lh96، آیا لایسنسی که برای ما صادر میشود برای دو تا مودم قابل استفاده است؟

  • خیر،فقط بر روی مودمی که در هنگام خرید به آن متصل هستید قابل استفاده می باشد.

۳)آیا با خرید یک لایسنس برای یک مودم، محدودیتی برای نصب نرم افزار وجود دارد؟

  • خیر،با خرید یک لایسنس تمامی افراد خانواده می توانند نرم افزار را بر روی گوشی اندرویدی  یا اپل یا ویندوز و یا هر سه مدل نصب نمایند و استفاده کنند.

۴)تا چه مدت زمانی می توان از آپدیت نرم افزار استفاده کرد؟

  • با خرید نرم افزار به صورت مادام العمر می توانید از آپدیت نرم افزار استفاده کرد.

۵) با داشتن دو مودم آیا برای خرید لایسنس دوم شامل تخفیف می شود؟

  • فعلا برای این شرایط تخفیفی در نظر گرفته نشده است.

۶)آیا امکان انتقال اکانت خریداری شده به شخص دیگری وجود دارد ؟

  • خیر

۷) در صورت پیامک نشدن کد فعالسازی باید چه کرد؟

  • برای بار اول دریافت کد فعالسازی را بزنید و چند دقیقه منتظر بمانید.
  • اگر پیامکی دریافت نکردید مجددا بعد از چند دقیقه دکمه دریافت کد فعالسازی را بزنید.

۸) آیا قابلیت unlock کردن مودم از طریق نرم افزار مودم من وجود دارد؟

  • خیر،اما نرم افزار مودم من مودم های unlock شده را نیز پشتیبانی می کند.

۹) آیا پشتیبانی از طریق فضای مجازی برای مودم من وجود دارد؟

  • بله، پشتیبانی ازطریق ایمیل و تلگرام برای کابران گرامی در کمترین زمان صورت می گیرد.

 اگر سوالات شما در سوالات متداول نمی باشد از طریق تماس با ما، با پشتیبان های مودم من سوالات خود را در میان بگذارید.

 

ایمیل جهت پشتیبانی: support@mymodem.ir

جهت پشتیبانی تلگرامی کلیک کنید.